Meestgestelde vragen over de klachtenprocedure

Hoe kan ik een klacht indienen?

Heb je een klacht of feedback? We helpen je graag! Je kunt jouw klacht eenvoudig melden door een e-mail te sturen naar info@yourlease.nl. Omschrijf duidelijk je situatie en voeg eventuele relevante informatie toe, zoals je kenteken of contractnummer. Zo kunnen we je sneller helpen!


Wat gebeurt er met mijn klacht?

Jouw klacht nemen we altijd serieus. We bekijken de situatie zorgvuldig en zoeken samen met jou naar de beste oplossing. Daarnaast gebruiken we jouw feedback om onze service continu te verbeteren.


Hoe lang duurt het voordat ik een reactie krijg?

Wij streven ernaar om je klacht binnen 3 werkdagen te behandelen. Soms kan het iets langer duren als we extra onderzoek moeten doen, maar we houden je altijd op de hoogte.


Niet gevonden wat je zocht? Wij helpen je graag verder!

    • Mark
    • 035 603 99 80
    • Mylho
    • 035 603 99 87
    • Sander
    • 035 603 99 81
Of mail onze adviseurs via info@yourlease.nl

Waarom Yourlease?

Kies je voor leasen bij Yourlease, dan kies je voor een zorgeloze en transparante ervaring. Wat maakt ons uniek:

  • 400+ auto's op voorraad
  • Scherpe all-in maandprijs
  • Snel rijden
  • Laagste prijsgarantie
  • Persoonlijk contact
  • Flexibele opzegopties
  • 6 dagen per week bereikbaar
  • Fysieke showroom in Soest